Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

ANASAYFA

:

kamu_hizmeti_standart

Giriş

KAMU HİZMETİ STANDARTLARI 
 
 
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)


​1


Umuma Mahsus Pasaport İşlemleri
1- Pasaport Harç Makbuzu (Vergi Dairesine-Vergi Daireleri adına tahsilat Yapmaya Yetkili Kılınmış Bankalara )
2- Pasaport Cüzdan bedeli (Vergi Dairesine-Vergi Daireleri adına tahsilat Yapmaya Yetkili Kılınmış Bankalara )
3- Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
4- 2 Adet (5x6) ebadında Biyometrik Fotoğraf


15 Dakika​


2


Hususi Damgalı Pasaport İşlemleri
1- Kurum tarafından düzenlenen kadro/derecesini gösteren pasaport istek formu
2- Pasaport Cüzdan bedeli (Vergi Dairesine-Vergi Daireleri adına Tahsilat Yapmaya Yetkili Kılınmış Bankalara)
3- Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
4- 2 Adet (5x6) ebadında Biyometrik Fotoğraf


15 Dakika


3


Hizmet Damgalı Pasaport İşlemleri
1- Kurum tarafından düzenlenen ve  görevlendirildiğini gösteren pasaport istek formu
2- Pasaport Cüzdan bedeli (Vergi Dairesine-Vergi Daireleri adına Tahsilat Yapmaya Yetkili Kılınmış Bankalara )
3- Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
4- 2 Adet (5x6) ebadında Biyometrik Fotoğraf


15 Dakika
​4 ​Yurda Giriş Çıkış Belgesi ​1- Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
2- Dilekçe
15 Dakika
5​ ​Parmak İzi Alımı ​Müracaat Esnasında 5 Dakika

​6

Pasaport Müracaatı
​ Pasaport Tanzim Sisteminde On-Line Müracaat alınarak basımı için Emniyet Genel Müdürlüğüne gönderilip Verilen adrese PTT vasıtasıyla elden teslim ediliyor.
​3-5 Gün Arası
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim ​Levent TUTUK İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamanpasaport@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​ ​
  
 
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)

1

Sığınma Başvuru Talebi
1- BMMYK  Kayıt Belgesi
2- 8 adet fotoğraf
3- Ülkesine ait pasaportu,Evlilik cüzdanı, kimlik, Sürücü belgesi vb.  ibraz edebileceği evrakları

6 Saat

​2

Sığınma Başvuru Talebi Refakatsiz 18 yaşından küçükler
1- BMMYK  Kayıt Belgesi
2- 8 adet fotoğraf
3- Ülkesine ait pasaportu,Evlilik cüzdanı,kimlik, Sürücü belgesi vb. ibraz edebileceği evrakları

2 Saat
3 Akrabalık İlişkisi ile Nakil Talebi 1- Dilekçe 2 Saat
​4 Sağlık nedeni ile Nakil Talebi 1- Dilekçe
2- Tedavinin yapılamadığına dair Devlet Hastanesi raporu
3 Saat
5​ ​Başvurusundan vazgeçenler ​1- Dilekçe 3 Saat
​6 Yardım Talepleri
1-Dilekçe
1 Saat

7
​Irak' tan gelen 1204 kişilik gruba dahil olan yabancıların Sığınma Başvurusunu çekerek ülkesine yada geldiği ülkeye dönme talepleri
1-Dilekçe

1 Saat​
​8 ​1204 kişilik grubun Sağlık durumlarının Bakanlığa Bildirilmesi ​1- Devlet Hastanelerinden alınmış Heyet Raporu 1 Saat​


9

​1204 kişilik gruptan olanların çekirdek aile kapsamında Üçüncü ülkeye yerleştirilme talepleri
​1- Eşlerin Ülkemize gelmeden önce evlenmiş olmaları
2- Yanına yerleştirilmek istedikleri kişinin pasaport fotokopileri ve üçüncü ülke tarafından verilmiş oturma izin fotokopileri ve tercümesi
3- Dilekçe


1 Saat​

​10

Tercümanlık Hizmetleri İşlemleri
​1- Dilekçe
2- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
3- Personel kimlik kartı fotokopisi (Kamu personeli ise)

1 Saat​


11​


İkamet Tezkeresi verilmesi İşlemleri
​1- İkamet Tezkere Formu
2- Geçerli Pasaport veya yerine geçen belge
3- 6 Adet fotoğraf
4- İkamet tezkeresi harç ve ikamet tezkere bedeli
5- Geçimini nasıl temin ettiğine dair belge
6- Durumlarına göre (Evlilik cüzdan fotokopisi Vukuatlı nüfus kayıt örneği, Çalışma izin belgesi gibi)istenecek diğer belgeler


8 Saat​
​12 ​Giriş-Çıkış Belgesi ​1-Dilekçe
2-Kimlik ve pasaport fotokopisi
​2 Saat

​13

Vatandaşlığımıza geçme talepleri
​Yabancı nüfus müdürlüğüne vatandaşlığımıza geçme talebinde bulunması halinde tahkikat aşamasında bizzat müdürlüğümüze gelerek parmak izi ve fotoğraf çekimi yaptırma zorunluluğu vardır.
1 Saat
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim Levent TUTUK
İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamanyabancilar@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​
 
SİLAH VE PATLAYICI MADDELER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HİZMETİ STANDARTLARI TABLOSU 
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)






1






Silah Bulundurma Ruhsatı
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben silah satın alma veya devir alma talebine ilişkin dilekçe,
2-Nüfus cüzdan fotokopisi,
3-Silah almasında sakınca bulunmadığına dair devlet hastanesinden heyet raporu.
4-Son bir yıl içinde çekilen dört adet fotoğraf.
5-Vergi Dairesi Müdürlüğünden alınacak "1.000 TL'yi aşan borcu yoktur." yazısı,
6-Harç Makbuzu,

İş yerlerinde bulundurma ruhsatı için yukarıdaki belgelere ilaveten;     
    a-İşyeri ruhsatı,
    b-Ortaklık veya şirket söz konusu ise yetkili kurul kararı veya muvafakat talep edilecektir.






3 Gün











2











Silah Taşıma Ruhsatı
1- Emniyet Müdürlüğüne hitaben silah satın alma veya devir alma talebine ilişkin dilekçe,
2- Nüfus cüzdan fotokopisi,
3-Silah almasında sakınca bulunmadığına dair devlet hastanesinden heyet raporu,
4-Son bir yıl içinde çekilen 4 adet fotoğraf.
5-Vergi Dairesi Müdürlüğünden alınacak "1.000 TL'yi aşan borcu yoktur." yazısı,
6-Harç Makbuzu,
 
Yukarıda maddeler halinde belirtilen belgeler hazırlandıktan sonra ilaveten istenecek belgeler için Büro Amirliğimize başvuruda bulunulması gerekmektedir.
Durumu silah almaya uygun olanlara 91/1779 Karar Sayılı Yönetmeliğin 7.maddesinin (a) bendi gereği Can Güvenliği, (b) bendi gereği Şehit olan Kamu görevlilerinin, Koruyucuların, TSK Mensupları ile Er ve Erbaşların eş ve çocukları ile anne ve babalarına ve (c) bendi Bakanlığın muvafakatı alınmak şartıyla 3419 Sayılı Bazı Şuç Failleri Hakkında Uygulanacak Hükümlere Dair Kanun uyarınca teslim olan veya güvenlik kuvvetlerine yardımcı oldukları için koruma altına alınanlara Silah Taşıma Ruhsatı ile Yönetmeliğin 9.maddesinin (b), (c), (d), (e), (f), (g), (h), (ı), (i), (j), (k), (l), (m), (n), (o), (ö), (p), (r), (s), (ş), (t), (u) ve (ü) bentleri gereğince İş ve Meslek Sahiplerine Silah Taşıma Ruhsatı düzenlenir.











15 Gün







3







Kamu Görevlisi Silah Taşıma Ruhsatı
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben silah satın alma veya devir alma talebine ilişkin dilekçe,
2- Nüfus cüzdan fotokopisi,
3-Silah almasında sakınca bulunmadığına dair Devlet hastanesinden heyet raporu,
4-Görev Belgesi,
5-Son bir yıl içinde çekilen 4 adet fotoğraf,
 
Yönetmeliğin 8'inci maddesi birinci fıkrasının (a) bendi ile (e) bendinin (1), (2), (3), (4), (5) ve (10) numaralı alt bentlerinde sayılan görevliler ile bu görevleri sona erdikten sonra 6 (altı) ay içinde başvuranlardan sağlık raporu istenmez.
Ancak sınıf veya kurum değiştirmek suretiyle (e) bendinin (10) numaralı alt bendi kapsamına girenlerden sağlık raporu istenecektir.







5 Gün








4








Emekli Kamu Görevlisi
Silah Taşıma Ruhsatı
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben silah satın alma veya devir alma talebine ilişkin dilekçe,
2-Nüfuz Cüzdan fotokopisi,
3-Silah almasında sakınca bulunmadığına dair Devlet Hastanesinden heyet raporu,
4-Emekli onayı ilişik kesme yazısı,
5-Emekli oluş şekline, hakkında meslek veya memuriyetten çıkarma cezası istemiyle tahkikat açılıp açılmadığı veya kesinleşmiş bir mahkeme kararı bulunup bulunmadığına ilişkin kurum yazısı,
6-Emekli kimlik kartı fotokopisi,
7-Sağlık sebebi ile emekli edilenlerden ilk rapordan bahsedilirken düzenlenmiş silah ruhsatı almasında sakınca bulunmadığına ilişkin son sağlık durumunu gösterir sağlık raporu,
 
Emekli olduktan itibaren 6 (altı) ay içerisinde müracaat edilmesi durumunda heyet raporu istenilmemektedir.








3 Gün





5​





Yivli Av Tüfeği Ruhsatı
​1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Nüfuz Cüzdan fotokopisi,
3-Silah ruhsat almasında sakınca bulunmadığına dair devlet hastanesinden heyet raporu,
4-Son bir yıl içinde çekilen 4 adet fotograf,
5-Vergi Dairesi Müdürlüğünden alınacak "1.000 TL.yi aşan Vergi Borcu Yoktur" yazısı,
6-Harç Makbuzu,
 
Avlanma Ruhsatı (avcılık belgesi) bulunanlara Yivli Av Tüfeği Taşıma, diğerlerine Yivli Av Tüfeği Bulundurma Ruhsatı verilir.





3 Gün​
6 Mermi Satın Alma Belgesi
Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi, (Silah ruhsatı olan kişilere yıllık 200 (iki yüz) adet verilir.) 3 Gün
7 Silah Nakil Belgesi
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçe,
2-İki (2) adet fotograf, 
3 Gün




8




Yivsiz Av Tüfeği Ruhsatı ve Satınalma Belgesi
​1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi alınmasında sakınca bulunmadığına dair Sağlık Ocağından alınacak Dr.Raporu,  
3-Üç (3) adet fotoğraf,
4-Vergi Dairesi Müdürlüğünden alınacak "1.000TL.yi aşan Vergi Borcu Yoktur" yazısı.
5-Harç makbuzu,
6136 Sayılı Kanunun 7.Maddesinin birinci fıkrasının 1.2. ve 4.bentlerine göre silah taşıma yetkisine sahip kişiler ile Valiliklerden silah taşıma vesikası verilenlerden 2.maddede belirtilen belge istemez,




5 Gün


​9


Satıcılık Belgesi ve Perakende Av Malzemesi Satıcılık Belgesi
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Yivsiz Tüfek Ruhsatnamesi almasında sakınca bulunmadığına dair Dr.Raporu,
3-Altı (6) adet fotograf,
4-İşyerinin kendi mülkiyetinde bulunduğunu veya kiralandığını kanıtlayan belge, (Tapu ve kira sözleşmesi)


15 Gün​
​10 ​Ses ve Gaz Fişeği Atabilen Silah İzin Belgesi 1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Üç (3) adet fotograf,
3 Gün








11​








Patlayıcı Madde Satın Alma ve Kullanma İzin Belgesi Tanzimi
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Depolama izin belgesi,
3-Depo denetleme formu,
4-Depo tespit tutanagı (izin belgesinin yenilenmesinde),
5-İhtiyaç raporu,
6-Temsile yetkili kişi taahhütnamesi (noter onaylı),
7-Ateşleyici yeterlilik belgesi,
8-Ateşleyici taahhütnamesi (noter onayı),
9-Nakilci güvenlik belgesi,
10-Nakilci vekaletnamesi (noter onaylı),
11-Nakilci taahhütnamesi (noter onaylı),
12-İşe dair belge (asıl veya noter onaylı örneği),
13-Depo muvafakatnamesi (noter onaylı),
14-Tehlikeli maddeler ve tehlikeli atık zorunlu mali sorumluluk sigorta poliçesi (asıl veya noter onaylı örneği),
15-Ticaret Sicil Gazetesi veya oda sicil kayıt sureti,
16-Eski izin belgesinin aslı (izin belgesinin yenilenmesinde)








30 Gün












12












Patlayıcı Madde Depoları
(Gezici Depolar)
Depo Yapım İzni:
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünce onanmış, 2 (iki) tonluk gezici depolar için Tüzüğün Ek 4/A, 10 tonluk gezici depolar için ise Tüzüğün Ek 4/B çizelgelerindeki örnek projeye uygun 2 (iki) adet depo projesi,
Deponun sütreli olarak yapılması isteniliyorsa, Tüzüğün Ek 5 sayılı çizelgesine göre sütrelerin proje üzerinde gösterilmesi gerekmektedir.
4-Deponun belirtilen yerde kurulmasında sakınca olup olmadığını gösterir yerel kolluk makamlarınca düzenlenecek rapor/tutanak,

Depolama İzni: 
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Patlayıcı madde deposunun Tüzük hükümlerine uygun olarak yapıldığına dair Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğünden alınacak rapor, depo sütreli ise sütrenin Tüzüğün Ek 5 sayılı çizelgesine ve bu çizelge altında belirtilen sütre özelliklerine uygun olup olmadığı belirtilecektir.
3-Deponun, Tüzüğün Ek 1 sayılı çizelgesinde belirtilen çevreye ve birbirlerine ait olması gereken güvenlik uzaklıklarına uygun olarak yerleştirilip yerleştirilmediğine ilişkin güvenlik uzaklıklarını belirleyecek komisyon marifetleriyle hazırlanacak kroki.











30 Gün


13


Ateşleyici Yeterlilik Belgesi
1- Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2- Öğrenim durumunu gösteren belge aslı veya fotokopisi (en az ilkokul mezunu)
3- Son bir yıl içerisinde çekilmiş 6 (altı) adet renkli vesikalık fotoğraf,
4-Yeterlelik belgesini almasında psikolojik, nörolojik veya fiziki bir rahatsızlığı bulunmadığına dair hastaneden heyet raporu, 

Sınav Sonuçları Açıklandıktan Sonra 3 Gün





14










15











16








​Patlayıcı madde Depolarının Devir İşlemi









Patlayıcı Madde Nakledenlere Ait Güvenlik Belgesi










Şenlik ve İşaret Fişekleri
 (Havai Fişek) İzni
Önceden depolama izni verilmiş olan depoların başka bir gerçek veya tüzel kişiye bütün hak ve vecibeleriyle devir edilebilmesi için aşağıdaki belgelerle birlikte başvurulması gerekmektedir.
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben devir alan ve devir edenin vereceği dilekçe,
2-Devir edilecek patlayıcı madde miktarını gösterir depo tespit tutanağı,
3-Patlayıcı madde deposunun bulunduğu İl Valiliğine, depoyu devir etmek isteyen depo sahibi ile devir almak isteyen gerçek veya tüzel kişinin birlikte imza altına aldıkları noter tasdikli devir sözleşmesi,
4-Devir edene verilen patlayıcı madde depolama izin belgesinin ve satın alma ve kullanma belgesinin aslı.
 
 
1- Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2- Son bir yıl içerisinde çekilmiş 3 (üç) adet renkli vesikalık fotoğraf,
3-Nakil belgesini almasında psikolojik, nörolojik veya fiziki bir rahatsızlığının bulunmadığına dair hastaneden heyet raporu,
4-Tahütname,
 
 
 
 
1- Talep sahibinin vereceği; a)Kullanılacak piro teknik maddenin cinsi ve miktarına, b)Bu maddenin kullanılmasının talep edildiği yer ve zamana, c)Kullanacak olan kişilere ve d)Bu maddelerin hangi amaçla kullanılacağına dair bilgileri içeren Emniyet Müdürlüğüne hitaben dilekçe,
2- Ateşleme işini yapacak olan ateşleyicinin A Sınıfı ateşleyici Yeterlilik Belgesi ve TC Kimlik Numarası,
3- Ateşleme işini yapacak olan ateşleyicilerin vereceği taahhütname,
4- Beş (5) kg üzerindeki piro teknik maddelerin taşınmasında, nakil görevlilerinin vereceği taahhütname,
5- Bu maddelerin naklini talep sahibinden başkası yapacaksa nakil görevlilerine verilecek nakilci vekaletnamesi,
6- Piroteknik maddeleri kullanacak kişi tarafından alınacak Tehlikeli Maddeler ve Tehlikeli Atık Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Peliçesi, Ateşleme işini şahıs yapacaksa sigorta şahıs adına, bir şirket veya gösteri organizasyon firması yapacaksa sigorta bu şirket veya firma adına düzenlenecektir.
 
(2006/32 Sayılı EGM ve Bakanlık Genelgesinin 8.maddesinin (b) fıkrası, Karaman Valiliğinin 2006/598 sayılı Tebliğin 6.maddesine göre "Şenlik ve Işaret Fişeklerini kullanma talebinde bulunanların 87/12028 karar sayılı Tüzüğün 117 nci maddesine göre bu işi bilen bir sorumlu göstererek Mülki Amirlikten izin almak için bir iş günü önce müracaat etmeleri gerekmektedir.





5 Gün












2 Gün


















2 Gün
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim Levent TUTUK
İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamanruhsat@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​
 
ÖZEL GÜVENLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HİZMETİ STANDARTLARI TABLOSU
 


Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)
​1 Özel Güvenlik İzni Verilmesi Ve Sona Erdirilmesi
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Resmi Kurumlarda; bağlı bulunulan Bakanlık veya Genel Müdürlüğün uygun görüş yazısı, Üniversiteler için YÖK’ün uygun görüş yazısı, kurum KİT ise Hazine Müsteşarlığının uygun görüş yazısı, İl Özel İdareleri için İl Genel Meclisinin, Belediye Başkanlıkları için Belediye Meclisinin kararı.
3-Özel kuruluşlar ve bankalarda; 
   a-Yönetim kurulu kararı veya ortaklarının özel güvenlik uygulaması için almış olduğu karar,
   b-Ticaret Sicil Gazetesinin yayımlanmış bir örneği, Ticaret Sicil Gazetesi
yayımlanmamış ise Ticaret Sicil Memurluğundan alınacak olan Ticaret Sicil
Tasdiknamesi, özel bankaların açılan şubelerine ait Ticaret Sicil Gazetesi,
   c-İmza yetkisine sahip şahısların imza sirküleri,

30 Gün
​2 Unvan Değişikliği
1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Özel kuruluşlarda unvan değişikliğine ilişkin yönetim kurulu kararı ve Ticaret Sicil Gazetesinin yayımlanmış bir örneği, Ticaret Sicil Gazetesi yayımlanmamış ise Ticaret Sicil Memurluğundan alınacak olan Ticaret Sicil Tasdiknamesi,
30 Gün
​3 Özel Güvenlik Çalışma İzni. (Kimlik Kartı) 1- Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi (TC. Kimlik no. ve adli sicil kaydı olup olmadığı belirtilecek ),
2- Silahsız özel güvenlik çalışma izni almak için 18 yaşını doldurmuş olmak,  Silahlı özel güvenlik çalışma izni almak için 21 yaşını doldurmuş olmak,
3- Diploma fotokopisi (aslı görülecek):Silahsız özel güvenlik çalışma izni almak için: En az 8 yıllık ilköğretim veya ortaokul mezunu olmak. Silahlı özel güvenlik çalışma izni almak için: En az lise veya dengi okul mezunu olmak
4- Dört adet vesikalık fotoğraf,
5- Sağlık raporu, ( Devlet veya Özel hastaneden Psikiyatri, Nöroloji, Göz, Kulak
Burun Boğaz (KBB):Ortopedi bölümlerinden “silahsız veya silahlı özel güvenlik görevlisi olur” şeklinde heyet raporu.
6- Özel güvenlik temel eğitimi sertifikası
7- Halen bünyesinde güvenlik fakültesi veya meslek yüksek okulu bulunan ve bünyesinde güvenlik bölümleri (fakülte veya meslek yüksek okulu) açabilecek olan üniversitelerin bu bölümlerinden mezun olanlardan 5 yıl süreyle silah eğitimi hariç, özel güvenlik temel eğitimi şartı aranmaz.
15 Gün
​4 Özel Güvenlik Silah Taşıma / Bulundurma Belgesi
İl Özel Güvenlik Komisyonun kararı Valinin onayı ile Hangi koruma ve güvenlik hizmeti için ne miktar ve özellikte ateşli silah bulundurulabileceği belirlendikten sonra;
1- Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2- Silahın faturası veya menşei belgesi.
3- Tespit için silah getirilecek.
5 Gün
5​ Silah Satın Alma Belgesi 1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Silah alması için yetki verilen görevlinin Nüfus Cüzdan Fotokopisi (T.C. kimlik no.),
3-Yetki verilen kişiye ait iki adet fotoğraf.
5 Gün
​6 ​Silah Nakil Belgesi 1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Silah nakli için yetki verilen görevlinin Nüfus Cüzdan Fotokopisi (T.C. kimlik no.),
3-Silah arızalı ise bu hususu belirleyen tutanak,
4-Nakil için görevlendirme yazısı.(mutemet),
5-Görevlendirilen kişiye ait iki adet fotoğraf.
5 Gün
7​ ​Koruma ve Güvenlik Planları ​Koruma ve Güvenlik Planları, aşağıda belirtilen hususları içerecek şekilde hazırlanarak Emniyet Müdürlüğüne verilecek dilekçe ekinde sunulacaktır.
1- Tesis veya alanların yerleşim planı,
2- Yangınlara karşı alınacak önlemler ve yangın sonrası uygulanacak hareket tarzı,
3- Doğalgaz kaçağı ve yangınına karşı alınacak önlemler ve hareket tarzı,
4- Elektrik kaçağı ve yangınına karşı alınacak önlemler ve hareket tarzı,
5- Hırsızlık eylemlerine karşı alınacak önlemler ve hareket tarzı,
6- Deprem ve doğal afetlerde alınacak önlemler ve hareket tarzı,
7-Sabotajlara karşı alınacak önlemler, sabotaj sonrası eylemcilerin kaçış yollarında alınacak önlemler ve ilgili mercilere verilecek bilgiler,
8- Toplu eylemler karşısında uygulanacak hareket tarzı,
9- Hava ve deniz limanlarında meydana gelebilecek olaylara karşı alınacak
önlemler ve olay sonrası uygulanacak hareket tarzı,
10-Kurum, kuruluş. Tesis ve alanların cadde, sokak ve diğer yollarla bağlantılarının krokisi,
11- İlgili kurum, kuruluş ve genel kollukla irtibat kurma usulleri,
Yukarıda belirtilen hususlar haricinde plan hazırlanacak yerin ürettiği mal ya da hizmetin önemi, bölgenin coğrafi şartları, güvenlik güçlerine olan uzaklığı ve stratejik önemine bağlı olarak uygun görülebilecek diğer hususlarda ilave edilebilecektir.
5 Gün
​8 ​Mermi Temini ve Nakli ​1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Birimler için, görev nedeniyle sarf edilen fişeklere ait sarf tutanağı,
3-Fişek satın alma belgesi almak için, Birimler için görevlendirme belgesi ve Silah taşımaya haiz kişi, Eğitim kurumları için yönetici olması gerekmektedir.
5 Gün
​9 ​Silah ve Mermilerin Devri ​1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben Özel Güvenlik Birimin devreden ve devralanın karşılıklı dilekçeleri,
2-Devir alan şahıs ise, 6136 Sayılı Kanuna göre işlem yapılacak.
2 Gün
​10 ​Kıyafet Onayı ​1-Emniyet Müdürlüğüne hitaben talep dilekçesi,
2-Personele giydirecekleri kıyafetleri belirleyerek 4 cepheden çekilmiş fotoğraf.
30 Gün
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim Levent TUTUK
İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamanozelguvenlik@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​ ​
 
TRAFİK TESCİL VE DENETLEME ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ KAMU HİZMETİ STANDARTLARI TABLOSU 
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)
​1 Yeni Kayıt
​1-Fatura ve Faturayı düzenleyen bayinin yetki belgesi
2-Uygunluk belgesi
3-Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası. (Alıcı adına)
4-ÖTV ödeme belgesi aslı,
5-Tescil ve Trafik Belgesi (Trf.Tes.Şb. veya Bürosundan)
6-Yeni kayıt dosyası Şoförler odasından
7-T.C. Numarası
Not: Tescil işlemi faturadaki adresi değil şahsın mernis adresinin bulunduğu tescil kuruluşunca yapılacaktır.Fatura kesim tarihinden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır. Araç şirket adına alınmış ise yukarıdaki belirtilen belgelere ilaveten
   a- Ticaret Odası Sicil Kayıt sureti
   b- İmza sirküleri ibraz edilecektir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​2 ​Yeni Kayıt Gümrük Şahadetnamesi ​1-Gümrük Trafik Şahadetnamesi,
2-Uygunluk belgesi
3-Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası. (Alıcı adına)
4-ÖTV ödeme belgesi aslı,
5-Tescil ve Trafik Belgesi (Trf.Tes.Şb. veya Bürosundan)
6-Yeni kayıt dosyası Şoförler odasından
7-T.C. Numarası
Not: Fatura kesim tarihinden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır. Araç şirket adına alınmış ise yukarıdaki belirtilen belgelere ilaveten
   a- Ticaret Odası Sicil Kayıt sureti
   b- İmza sirküleri ibraz edilecektir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​3 Devir
​Aracın satışı noterlikçe yapılırken, alıcıdan tescil belgesinin posta ile adrese gönderilmesi veya trafik tescil kuruluşundan alınması yönünde beyan alınacaktır. Alıcı posta yoluyla gönderilmesini isterse adresine posta yoluyla gönderilecektir. Trafik tescil kuruluşundan alınacağı beyan edilmiş ise alıcı 15 gün içerisinde tescil kuruluşuna müracaat edecek, 15 gün içerisinde müracaat etmez ise tescil belgesi adresine posta yoluyla gönderilecektir. Her iki durumda da işlemin tamamlanabilmesi için alıcıların adlarına zorunlu mali sorumluluk sigortalarını yaptırmaları gerekmektedir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​4 ​Nakil ​1- Noter satış senedi ve Araç Tesciline ilişkin geçici belge
2-Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası. (Alıcı adına)
3-Araca ait eski trafik belgesi ile plakaları,
4- Ücreti Noter tarafından alınan Tescil ve Trafik Belgesi,  Trafik kuruluşunca verilir.
5-Nakil dosyası (Şoförler odasından)
6-Muayene süresi dolmuş ise muayenesi  Ek-1 belgesine yaptırılacaktır.
Not: Alıcı noter satış tarihinden itibaren 1 ay içerisinde aracı üzerine tescil ettirmezse araç üzerindeki plakası sayısı değişmez. Tescil işleminden sonra araç sahibinin araç dosyasına, 2 adet Ek-1 belgesi tanzim ederek, dilekçe ile talepte bulunması halinde ikamet adresinin bulunduğu tescil kuruluşunda trafik ve tescil belgesi ücretleri alınarak plaka değişikliği yapılabilecektir. (Plaka değişikliği talep edilmedi ise işlemler devir işlemleri gibi yürütülecektir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
5​ ​İcra Müd. Tarafından Satılan Araçların Tescil İşlemleri ​1-İcra Müdürlüğü, vergi dairesi, resmi kuruluşlarca düzenlenen satış yazısı,
2- Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası. (Alıcı adına)
3-Muayene süresi dolmuş ise muayenesi yaptırılacaktır.
4-Devir dosyası Şoförler odasından
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​6 ​Veraset İntikali Yolu İle Yapılacak İşlemler 1-Veraset ilamı (ilgili mahkemeden),
2-Veraset intikal yönünden borcu yoktur belgesi (Vergi dairesinden),
3-Vergi Dairesinden ilişik kesme belgesi,
4-Zorunlu Mali Mesuliyet Sigortası. (Alıcı adına)
5-Araca ait eski trafik ve tescil belgeleri ile plakaları,
6-Tescil ve Trafik Belgesi (Trf.Tes.Şb. veya Bürosundan)
7-Devir dosyası Şoförler odasından,
8-Muayene süresi dolmuş ise muayenesi yaptırılacaktır.
9-Varislerin kendisi veya kanuni vekilleri müracaat edecektir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​7 ​Unvan Değişikliği Ad Soyad Değişikliği ​1-Tescil ve Trafik Belgesi (Trf.Tes.Şb. veya Bürosundan
2-İki adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu (ek-1)
3-Dilekçe
4-Kayıtlı olduğu nüfus idaresinden vukuatlı nüfus örneği,
5-Mahkeme kararı veya evlenme cüzdanı (şahıslar için)
6-Unvan değişikliğini gösterir Ticaret sicil kayıt sureti ve imza sirküleri (Şirket için)
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​8 ​Araçlarda LPG Dönüşümü ​1-Fatura
2-Montaj tespit raporu,
3-İmalat yeterlilik belgesi,
4-Karayolu uygunluk belgesi,
5-Muayene istasyonundan muayenesi yaptırılacak,
6-İki adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu (ek-1)
7-Dilekçe
8-Eski Tescil ve Trafik belgeleri getirilecek,
9-Aracın kayıtlı olduğu tescil kuruluşuna müracaat edilebileceği gibi herhangi bir tescil Kuruluşuna da müracaat edilebilir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​9 ​Araçlarda Renk Değişikliği ​1-Dilekçe
2-Boya değişikliği ile ilgili düzenlenen fatura
3-İki adet araç trafik tescil müracaat işlem formu (Ek-1)
4-Muayene istasyonundan renk tespiti yaptırılacaktır.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​10 ​Motor veya Şase Değişimi ​1-Motor satış senedi, Gümrük şahadetnamesi veya fatura ile satın alınan motor bloğunun girişi ile ilgili son sahibi arasındaki satışa esas belgeler,
2-Garanti kapsamında değiştirilen motor bloğu için fatura ve bu motor bloğunun garanti kapsamında değiştirildiğine dair firmanın yazısı,
3-Sınırlı tadilat raporu (makine mühendisinden)
4- Muayene istasyonundan muayenesi yaptırılacak,
5-İki adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu (ek-1),
6-Eski Tescil ve Trafik belgeleri getirilecek,
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​11 ​Belge Yenileme Yıpranma ​1-Yıpranan tescil ve trafik belgelerinin yenisi alınacak,
2- Bir adet araç trafik ve tescil belgesi (Ek-1) Şoförler odasından,
3-Dilekçe,
4-Muayene dolmuş ise muayene istasyonundan muayenesi yaptırılacak,
5-Aracın kayıtlı olduğu tescil kuruluşuna müracaat edilebileceği gibi herhangi bir tescil Kuruluşuna da müracaat edilebilir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​12 ​Tescil ve Trafik Belgesi İle Plaka Zayii ​1-Bir adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu
2-Dilekçe
3-Muayene istasyonundan muayenesi yaptırılacak,
4-Zayi edilen belge ve plakaların  yenisinin çıkartılabilmesi için aracın kayıtlı olduğu tescil kuruluşuna müracaat edilebileceği gibi herhangi bir tescil Kuruluşuna da müracaat edilebilir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​13 ​Trafikten Çekme İşlemi ​1-Yeni tescil belgesi (trafik tescil şube veya bürosundan)
2-İki adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu (ek-1)
3-Dilekçe
4-Vergi Dairesinden borcu yoktur belgesi,
5-Plakalar getirilecek,
6-Eski tescil ve trafik belgesi getirilecek,
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​14 ​Hurdaya Ayırma İşlemi ​1-Yeni tescil belgesi (trafik tescil şube veya bürosundan)
2-İki adet araç trafik tescil ve müracaat işlem formu (ek-1)
3-Dilekçe
4-Vergi Dairesinden borcu yoktur belgesi,
5-Plakalar getirilecek,
6-Eski tescil ve trafik belgesi getirilecek,
7-Hurdaya ayrılan araçlar tamir ile yenilenseler bile yeniden tescil edilemezler,
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​15 ​Çalınan Araçlar İle İlgili İşlemler ​1-Çalındığı tarihten itibaren 1 ay geçmiş olması şartıyla araç sahibinin istemesi halinde, savcılık veya mahalli zabıtadan çalınma olayına ait belgenin eklendiği dilekçe alınır ve trafik kuruluşunca tescil kaydı silinerek vergi dairesine bilgi verilir. Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​16 ​Çalıntı Araç Bulunduğu Zaman Yapılacak İşlemler ​1-Karakoldan alınacak teslim tutanağı ile birlikte, oto hırsızlık büro amirliğinden aracın bulunduğuna dair belge,
2-Dilekçe
3-Muayene istasyonundan muayenesi yaptırılacak,
4-Belgeler yok ise tescil trafik belgesi yeniden çıkartılır
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​17 ​(A) Geçici Yol Belgeleri ​1-Her türlü hukuki ve mali sorumluluklarını kabul ettikleri dilekçe
2-Her araç için cinslerine göre plakaya bağlı olarak yaptırılmış Zorunlu mali mesuliyet sigortası
3-Harç makbuzu,
4-İthal araçlar için garanti belgesi,
5-İki adet geçici trafik belgesi ibraz edilir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​18 ​(B) Geçici Yol Belgeleri ​1-Dilekçe,
2-Zorunlu mali mesuliyet sigortası,
3- ÖTV ödeme belgesi aslı,
4-Harç makbuzu,
5-Aracın faturası Trafik şahadetnamesi ve noter satış senedi.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​19 ​(C) Geçici Yol Belgeleri ​1-Zorunlu mali mesuliyet sigortası,
2-Harç makbuzu,
3-Dilekçe
4-Fatura ve uygunluk belgesi
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​20 ​Yeni Sürücü Belgesi Tanzimi İşlemleri ​1-Dosya içerisinde Milli Eğitim Müdürlüğünden onaylı sürücü belgesi sertifikası
2-Adli Sicil kaydı ve sağlık raporu
3-Sürücü Kursu tarafından hazırlanan ve doldurulan Ek-18A ve Ek-2 müracaat formu
4-Vergi Dairesine yatırılmış harç makbuzu (Sınıfına göre)
5-Diplomanın Tasdikli sureti veya resmi yazı
6-Kan grubu belgesi,
7-Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
8-Boş sürücü belgesi kartı
9-Canlı parmak izi makinesi ile şahsın parmak izi alınır
10-3 adet vesikalık fotoğraf
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​21 ​Tebdil Sürücü Belgesi İşlemleri (Yabancı Sürücü Belgesi Çevrimi) ​1-Yabancı sürücü belgesinin tercümesi  (Noterden onaylı)
2-Adli Sicil kaydı ve sağlık raporu
3-Şahsın kendisi tarafından doldurulan Ek-18A müracaat formu
4-Vergi Dairesine yatırılmış harç makbuzu (Sınıfına göre)
5-Varsa diplomanın Tasdikli sureti
6-Kan grubu belgesi,
7-Nüfus cüzdanı aslı ve Yabancı Sürücü Belgesi aslı
8-Boş sürücü belgesi kartı
9-Canlı parmak izi makinesi ile şahsın parmak izi alınır
10-3 adet vesikalık fotoğraf
NOT: Emniyet Genel Müdürlüğünün 22.01.2013 Tarih ve 64063-84-308/23888 Sayılı Tamim gereği;
Almanya devleti makamlarından alınan sürücü belgeleri yurda kesin dönüş yaptıklarında T.C. sürücü belgesine dönüştürülecek, tebdil edilen Almanya sürücü belgelerinin ise şahısların kendilerine verilmeyip, Alman makamlarına teslim edilmek üzere Almanya' da ki ülkemiz temsilciliklerine gönderilmesi gerekmektedir. Kesin dönüş yapmayanların müracaatları ise kabul edilmeyecektir.
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​22 ​Yıpranma Sürücü Belgesi ​1-Trafik Şubelerine hitaben yazılmış dilekçe
2-Nüfus Cüzdanı aslı ve 3 adet vesikalık fotoğraf.
3-Kan grubu belgesi
4- Canlı parmak izi makinesi ile şahsın parmak izi alınır
5-Boş sürücü belgesi kartı
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​23 ​Zayi Sürücü Belgesi ​1-Trafik Şubelerine hitaben yazılmış dilekçe
2-Nüfus Cüzdanı aslı ve 3 adet vesikalık fotoğraf.
3-Kan grubu belgesi
4- Canlı parmak izi makinesi ile şahsın parmak izi alınır
5-Boş sürücü belgesi kartı
Yoğunluk durumuna göre 15 Dakika veya 4 saat arası
​24 ​Sürücü Belgesi Tanzim İşlemleri ​Yukarıda belirtilen belgeler incelendikten sonra, müracaat ve sicil defterine kaydı yapılarak bilgisayar ortamına kaydı yapıldıktan sonra sürücü belgesi  hazırlanarak Laminatör makinesinde preslendikten sonra vatandaşa teslim edilir.
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim Levent TUTUK
İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamantrafik@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​ ​
 
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)
​1 Güvenlik Soruşturmaları
​1-Güvenlik Soruşturma formu
2-Adli Sicil kaydı
60 Gün
​2 ​Arşiv Araştırmaları ​1-Güvenlik Soruşturma formu
2-Adli Sicil kaydı
60 Gün
​3 Kanuni Toplantı Müracaatı ​1-Nüfus Cüzdanı Örneği
2-Adli Sicil Kaydı
3-İkamet Belgesi
4-Beyanname
40 Gün
​4 Siyasi Parti Teşkilat Kuruluşu ​1-Yetki Belgesi
2-Kurucu Listesi
3-Nüfus Cüzdanı Örneği
4-Adli Sicil Kaydı
5-İkamet Belgesi
20 Gün
5​ Siyasi Parti Teşkilatı Değişiklikleri
​1-Yetki Belgesi
2-Teşkilat Listesi
3-Nüfus Cüzdanı Örneği
4-Adli Sicil Kaydı
5-İkamet Belgesi
20 Gün
​6 İşçi Sendikaları  Teşkilatı Kuruluşu
​1-Atama Yazısı
2-Nüfus Cüzdanı Örneği
3-İkamet Belgesi
4-Sabıka Kaydı
5-Görev Belgesi
20 Gün
​7 ​İşçi Sendikaları Teşkilatı Kongre/Atama ​1-Nüfus Cüzdanı Örneği
2-İkamet Belgesi
3-Sabıka Kaydı
4-Görev Belgesi
30 Gün
​8 ​Kamu Sendikaları  Teşkilatı Kuruluşu ​1-Atama Yazısı
2-Nüfus Cüzdanı Örneği
3-İkamet Belgesi
4-Sabıka Kaydı
5-Görev Belgesi
30 Gün
​9 ​Kamu Sendikaları Teşkilatı Kongre/Atama ​1-Nüfus Cüzdanı Örneği
2-İkamet Belgesi
3-Sabıka Kaydı
4-Görev Belgesi
20 Gün
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim ​Mehmet ŞAHNE İsim
Erkan KARAHAN
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta karamanguvenlik@egm.gov.tr e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​ ​
 
 

Sıra No

Hizmetin Adı

​Başvuruda İstenen Belgeler
​Hizmetin
Tamamlanma
Süresi (En Geç)
​1 Yeşil Kart Tahkikatı
Yeşil kart müracaatları il sağlık müdürlüğüne yapılmakta ve başvuru için gerekli belgeler İl Sağlık Müdürlüğünce istenildiğinden, Polis Merkez amirliğimizce vatandaşlarımızdan  herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir.
1 Saat
​2 Yaşlılık Ve Engelli Maaşı Tahkikatı
Yaşlılık ve engelli maaşı müracaatları İl Defterdarlığına yapılmakta ve başvuru için gerekli belgeler İl Defterdarlığınca istenildiğinden, Polis Merkez Amirliğimizce vatandaşlarımızdan  herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir.
1 Saat
​3 ​Adres Tespit Evrağı   (İnceleme) ​Adres tespit inceleme işlemleri   İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünce kendi veri sistemleri üzerinden takip edilerek yapıldığından, vatandaşlarımızdan Polis Merkez Amirliğimizce herhangi bir belge ve evrak istenilmemektedir. 1 Saat
​4 ​Kimlik Bildirimi ​1-İşletici veya çalışanlara ait kimlik bildirme belgesi
2-Nüfus cüzdanı fotokopileri
3-İkametgah belgeleri
45 Dakika​
​5 ​Şikayet Dilekçeleri ​1-C.Başsavcılığından Havaleli Dilekçe
2-Nüfus cüzdan fotokopisi
Adli ve İdari Tahkikatın durumuna göre değişmektedir.​
İlk Müracaat Yeri Karaman İl Emniyet Müdürlüğü​ ​İkinci Müracaat Yeri ​Karaman Valiliği
​İsim Levent TUTUK​ İsim
Erkan KARAHAN​
Ünvan İl Emniyet Müdürü Ünvan Vali Yardımcısı
​Adres Cumhuriyet Mah. 703 Sk. No:9 Adres Siyaser Mah. KARAMAN
​Tel 0.338.212 10 42 ​Tel 0.338.226 70 25
Faks 0.338.213 86 54 ​Faks 0.338.226 70 71
e-posta carsipm@egm.gov.tr
yemrepm@egm.gov.tr
e-posta karaman@karaman.gov.tr
* Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.​ ​ ​

 ​​​​
  • Trafik Güvenliği Platformu 2020
  • Kurumsal E-Posta
  • Polsan
  • PEKAY
  • UPEM
  • Suç Önleme Sempozyumu
  • İçişleri Bakanlığı
  • BİMER